Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Vad ceva frumos in fiecare om si in tot ceea ce ne inconjoara. Cum ceva fara utilitate (ceva vechi, un rest, ceva incomplet) devine uimitor, magic si iti aduce bucurie? "Nu ti se da niciodata o dorinta fara sa ti se dea si puterea de a o duce la indeplinire. Totusi, e necesar sa muncesti pentru asta." Richard Bach. Blogul acesta a aparut datorita metaforei cum o bucati mici de material aparent inutile prin pasi concreti si perseverenta, pot fi transformate, pot deveni un accesoriu unic, minunat: deci te invit alaturi de mine intr-o calatorie in care sa descoperi cum poti transforma ceea ce acum in viata ta este aparent inutil, nefolositor, in ceva frumos, minunat, care sa iti aduca "magia bucuriei".

joi, 6 martie 2014

Imi place de mine! Ce imi place la mine? - Exercitiu de Stil si atitudine pentru Luna Martie

Bine te regasesc,

De cate ori ti-ai dorit sa fi apreciat/a, sa fi placut/a , sa fi admirat/a, sa fi iubit/a?

Este o nevoie umana esentiala si fiecare dintre noi isi doreste sa fie simta aceste sentimente. Numai ca nu poti primi ceva din afara pana cand nu iti oferi tu insuti din interior.

Ai incercat vreodata puterea afirmatiilor pozitive? Ai facut afirmatii gen: MA APRECIEZ, IMI PLACE DE MINE, MA ADMIR, MA IUBESC.  Si au functionat? ...Poate ca da, dar numai pana la un punct, cand mintea incepe sa vina cu contrargumente: Ce sa apreciezi, ce sa iti placa, ce sa admiri, ce sa iubesti ? Fiindca mintea, este un instrument extraordinar, dar ea are nevoie sa fi foarte specific cand ii dai ceva de lucru.

Asa ca, sa trecem la treaba! Sa devenim magicieni ai bucuriei interioare!
POTENTIALUL MEU ESTE NELIMITAT,  EU PRODUC MIRACOLE IN VIATA MEA.

Iata ce iti propun:

In seara aceasta am fost la un seminar foarte frumos, tinut de Cerasela Adriana Rogen, numit "Stil si atitudine". Si la un moment dat Cerasela ne-a dat un exercitiu foarte bun: Scrie o lista cu 25 lucruri care iti plac la tine si citeste-o cu voce tare imediat cum te trezesti in fiecare dimineata, timp de 29 de zile. Cerasela a adaugat o informatie, ca este un exercitiu foarte simplu si puternic, dar nu il face foarte multa lume atunci cand il impartaseste. De ce? Raspunsul meu este foarte simplu:  mintea ta se opune, fiinca nu i-ai dat ceva specific de lucru.

Pentru a simti emotii placute de la cei care te inconjoara ai nevoie sa stai cu tine insuti si sa te descoperi. Ceea ce primesti din exterior este ceea ce simti in interior. Iti propun, pentru a trece de barierele mintii, sa il transformam in exercitiu de coaching. Scrie te rog in fiecare dimineata pe o foaie de hartie cat mai multe raspunsuri la intrebarile:

Ce apreciez eu la mine?
Ce imi place la mine?
Ce admir eu la mine?
Ce iubesc eu la mine?

Scrie orice, fara judecati, critici sau plangeri. DEVINO UN OBSERVATOR DETASAT AL PROPRIEI TALE PERSOANE. Scrie aspecte fizice, trasaturi de caracter, abilitati, comportamente, atitudini, scrie orice, fara oprire,  in fiecare dimineata. ( pentru a fi si mai interesant, pe parcursul zilei, intreaba cel putin o alta persoana care te place: sunt curios tie ce iti place la mine, ceva specific?). Daruieste-ti tie insuti acest martisor! Planteaza chiar acum semintele stralucirii tale interioare! Iti garantez ca vei lumina tot ce te inconjoara si vei inflori din interior catre exterior!

Pentru a pastra bunele obiceiuri de a face exercitii puternice de coaching impreuna, va astept in fiecare dimineata pe pagina Magia Bucuriei, sa scrieti in comentariu la postarea mea zilnica minim 3 raspunsuri la intrebarile de mai sus.

Sunt curioasa: ce apreciezi, ce iti place, ce admiri, ce iubesti la propria ta persoana?

Oamenii ne sunt oglinzi, vedem la exterior ceea ce suntem dispusi sa vedem in interiorul nostru.
Am mare incredere in tine, magician al bucuriei interioare!

P.S. daca vrei sa te distrezi, sa experimentezi direct coaching si creativitate, sa te distrezi descoperind calitatile tale nebanuite iti propun cu drag WORKSHOP COACHING SI CREATIVITATE HANDMADE CU ATITUDINE

Cu drag si bucurie,
Laura





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu