Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Vad ceva frumos in fiecare om si in tot ceea ce ne inconjoara. Cum ceva fara utilitate (ceva vechi, un rest, ceva incomplet) devine uimitor, magic si iti aduce bucurie? "Nu ti se da niciodata o dorinta fara sa ti se dea si puterea de a o duce la indeplinire. Totusi, e necesar sa muncesti pentru asta." Richard Bach. Blogul acesta a aparut datorita metaforei cum o bucati mici de material aparent inutile prin pasi concreti si perseverenta, pot fi transformate, pot deveni un accesoriu unic, minunat: deci te invit alaturi de mine intr-o calatorie in care sa descoperi cum poti transforma ceea ce acum in viata ta este aparent inutil, nefolositor, in ceva frumos, minunat, care sa iti aduca "magia bucuriei".

miercuri, 12 octombrie 2011

Tratamente naturiste- reteta de revitalizare pe baza de miere, polen, propolis, laptisor de matca, folosita de Monica Tatoiu

   Iata poza modelului Bujori delicati,in culori dulci precum mierea si cu detalii despre reteta naturista devenita celebra dupa ce Monica Tatoiu s-a vindecat de cancer de col uterin cu ajutorul acesteia.

    Vine vremea rece si un organism sanatos,cu imunitatea organismului crescuta ne este de folos pentru a ne pastra energia vitalitatea si a ne feri de boli.

   Pentru cei care ma cunosc stiu ca recomandarile mele cu privire la tratamente naturiste sunt facute dupa ce le folosesc mai intai pentru mine si obtin detalii de la prieteni despre cum se simt si ei cu aceste tratamente.


  •     Eu personal folosesc aceasta reteta de cca 3 saptamani si ce pot sa va spun este ca desi in ultima vreme multi prieteni in jurul meu spun ca au un virus de gripa, eu nu am nimic.
  •    O prietena coafeza, are o clienta care a folosit aceasta reteta si parul a inceput sa i se indeseasca, sa se regenereze.
  •     O prietena ,asistenta medicala care a folosit aceasta reteta,  a simtit o crestere a energiei zilnice, iar tranzitul intestinal pe durata folosirii retetei a fost foarte bun ,avand scaun normal de doua ori pe zi .
  •      O prietena cu tulburari hormonale ce ii dadeau stari de rau , a simtit o ameliorare semnificativa a starii ei generale , tranzitul intestinal i-a fost reglat, energia si rezistenta la efort fizic i-au crescut.
Daca si dv. ati folosit sau folositi aceasta reteta, puteti adauga la comentarii ce beneficii personale ati simtit.
Si acum reteta:
  • Laptisor de matca -4gr
  • polen-300 gr
  • ser fiziologic-200ml
  • tinctura de propolis150 gr (25gr sunt incorporate in 30 ml -conform detaliilor de pe ambalajul tincturii )
  • miere de salcam -1,5kg
  Se amesteca toate ingredientele, mierea fiind ultima care se adauga. La prepararea retetei se folosesc doar recipiente si ustensile de sticla, lemn si plastic, nu se foloseste nimic de metal. Eu am folosit un bol de sticla si o lingura de lemn. Dupa preparare se lasa la macerat 3 zile la frigider( eu am mai amestecat zilnic compozitia), apoi se pune in borcane de sticla care se tin tot la frigider.
   Se ia cate o lingurita de 3 ori pe zi dimineata pe stomacul gol , la pranz si seara cu 30 minute inainte de masa. Fiindca amestecul este rece de la frigider,va recomand sa amestecati lingurita de compozitie pe care o luati intr-un pahar cu apa la temperatura camerei sau intr-o cana de ceai caldut sau la temperatura camerei ( nu e bine fierbinte datorita ingredientelor naturale).

    Daca dv. stiti ca sunteti alergic la anumite produse pe care eu le recomand sau doctorul va recomanda altceva, ascultati sfaturile medicului dv. Eu va recomand doar din experienta mea personala, fiecare suntem unici. Un tratament naturist are efecte maxime atunci cand este aplicat in mod constant (cca 1 luna)  si este de folos sa fie insotit de un stil de viata sanatos.
     Ca recomandari suplimentare, va pot spune ca daca sunteti din Bucuresti eu am gasit toate ingredientele la Farmacia Apifarm ( pe Maria Rosetti) si m-au costat cca 240 ron. Sau Polen Crud si laptisor de matca crul le puteti comanda direct de la Apiland http://apiland.ro/magazin.php?item=0. Am impartit reteta cu o prietena pentru inceput fiindca a iesit suficienta, 2 borcane de 800 gr si un pic mai mult. Am preferat sa iau polen crud (am gasit la aceasta farmacie- se tine la congelator fiind in stare proaspata ) fiindca se dizolva foarte bine spre deosebire de polenul uscat , formula stabilizata de la borcan. La fel si laptisor de matca am luat in borcanel in stare cruda ( exista si varianta la fiole). Astept feed backurile dv la comentarii si va doresc multa sanatate!

Pe curand cu noi tratamente naturiste!
Spor in toate si multe bucurii!

Un comentariu:

  1. foarte frumos articolul!!eu sunt mancatoare de miere si tot ce inseamna:)) e secretul sanatatii!!sper ca toti care citesc ,sa renunte la zaharul alb,care dauneaza si sa foloseasca mierea!!e foarte buna!!

    RăspundețiȘtergere